Aktivnosti Agencije za zaštitu osobnih podataka su u zadnjim mjesecima usmjerene na provjeru usklađenosti web stranica organizacija sa GDPR-om. Da li ste obratili dovoljno pozornosti na skočni prozor, Politiku privatnosti i Politiku kolačića? Cilj edukacije je osvijestiti polaznike o mogućim preprekama te objasniti kako jednostavno uskladiti marketinške aktivnosti. Izgradite brend kroz povjerenje ispitanika.
Sadržaj edukacije:
- Masovni neizravni nadzor AZOP-a putem alata za provjeru web mjesta
- Case study: što AZOP provjerava prilikom pregleda web stranice društva
- Primjeri najčešćih grešaka
- Primjeri kazni nazornih tijela
- Kako postupiti pri nadzoru
- Kako prepoznati u kojim sve situacijama morate provesti test procjene učinka (DPIA i TIA)
- Kada koristiti privolu, a kada legitimni interes?
- Cookies - zašto su bitni i kako uskladiti skočni prozor
- Dark patterns - nedozvoljeno manipuliranje ispitanicima - gdje je granica?
- Usklada chat botova
- Consent Manager Platforme - da li su dovoljne i koje preporučujemo
- GDPR i CRM
- GDPR i e-mail marketing - usklađivanje newslettera
- Nagradne igre
- B2B marketing
- Marketing putem SMS-a, WhatsApp-a, LinkedIn-a i drugih društvenih mreža
- Korisnička podrška - kako implementirati GDPR?
- Programi vjernosti i zaštita podataka
- Zahtjevi ispitanika - koji je pristup najbolji
- Statistički alati - Google Analytics
- Razvoj aplikacija i AI - GDPR zamke
- Nove TCF politike
- IP adresa - osobni podatak?
- Profiliranje i targetiranje klijenata
- Data brokers
- Zakon o digitalnim uslugama (DSA)
Što je uključeno?
- održavanje edukacija
- stručno individualno savjetovanje od 4 sata koje možete iskoristiti u periodu od 3 mjeseca od održavanja edukacije vezano uz GDPR
- nastavni materijali u elektronskoj formi
- izrada uvjerenja koje možete upisati u e-radnu knjižicu